next day… meanwhile

so..  my sister went to court yesterday for the grand event between my parents… back child support thirty  five years later.. omg..  the judge said he preferred they put their records together and come back for another court date…

who keeps records that long? for real… who keeps accounting records that long and late in life.. wtf

so my sister went… ( shaking my head ) she lives in Georgia.. my dad lives in Ocala florida court was being held in Ocala florida.. so it was a hefty drive for my sister.. I really am disappointed that she felt the need to attend and show up with my dad looking like she was in total support of my dad..

my mom texted me and said they laughed at her.. my mom is already in a depressed mode.. . I texted my sister and told her I didn’t agree with her showing up.. its their issue and neither of us as their kids should pick a side so to speak..

my sister has a lot to learn.. she is two years younger than me.. but has lived a different way of life compared to me.. more pampered her style  .. her ex husband came from a well off family.. their first house was practically given to them.. .. I have always been the paycheck to paycheck type person.. the constant struggle..

I dunno…. the older I get the less tolerant I become…

so my mom texted me when she got back home.. saying how upsetting it was.. and im sure it was.. my mom can exaggerate situations as well.. she can be a “story teller”  I just listen in between and read in between the lines most times.. but she went on to say how she was upset and how the police at the courthouse wanted her to sit and relax awhile before she left..  ( victim mode accessed) I think mentally she reverted back to the begin days of she and my dad..

my sister did tell me that she went over and hugged her as they were leaving and that my dad asked how she was doing… but she didn’t want to discuss anything at that point..

bitterness is so ugly…

this world is getting even uglier…

people fighting over shit they know nothing about.. they will protest the killing of someone they felt was wrongly killed by police enforcement.. but those same protestors think its ok to take justice into their own hands.. thus  full circle of non ending bull shit..

unfortunately the media and social media give spotlight to the morons that feel self entitled..  this is the only place I will speak on it.. I refuse to contribute to it on facebook or any other media avenue….  every body has an opinion…

my family and circle of friends consists of many beautiful colors..

hoping for a blessed day for the entire world…  humans in general are easily influenced its amazing to see so many follow behind chaos…  its the quiet ones you have to be worried about… yeah I see you over there… im that quiet one.. but don’t get it twisted.. i will do what i have to do if that line is crossed… 

 

Leave a Reply

SCROLL TO TOP