MAAFKAN AKU

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. Semakin hari semakin boleh terima segala ketentuan takdir hidup. Siapa tak sayang cinta hati sendiri.? Sayang. Sayang sanggat. Tapi bila cinta hati kita sendiri cakap dia tak ada hati nak nikah dengan kita, sakit. Dan aku terpaksa cakap aku pun tak ada hati nak bernikah. Sedih. Sakit. Kecewa semua bersatu. Aku terpaksa akur dengan keputusan dia.  Ada hari dia bersayang. Ada hari dia tak ok. Semua rentak kena ikut mood. Semua orang macam salahkan aku dan aku lah punca. Semua dah jauhkan diri dari aku. Aku menyusahkan semua orang. sampai masa aku akan pergi. Itu janji aku untuk lihat orang-orang yang aku sayang bahagia dan tenang tanpa kusut fikir hal diri aku lagi. Aku minta maaf dan halal kan segalanya. Maaf kehadiran aku mensia-siakan masa kalian. Aku minta maaf. Aku minta maaf. 

Yang Ikhlas,

kekasihhati

Leave a Comment:

SCROLL TO TOP